Problemaatiline klient apteegis – kuidas käituda?
Med24 toimetaja
med24@med24.eeApteeker on oma tööülesandeid täites kahes erinevas rollis. Ta on üheaegselt nii oma eriala spetsialist kui ka klienditeenindaja. Ilmselt ei ole kellelegi uudiseks, et klienditeenindussfääris töötavatel inimestel esineb stressi ja läbipõlemist palju sagedamini kui teiste elukutsete esindajatel. Pirita Psühhiaatriakeskuse psühholoog Maris Kolk jagab probleemsed kliendid nelja erinevasse rühma.
Tervisekeskuste liit: uus rahastusmudel ei kata esmatasandi tegelikke kulusid
Peremeditsiin Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liidu hinnangul ei arvesta Tervisekassa uus perearstiabi rahastusmudel tervisekeskuste tegelikke tööjõu- ja halduskulusid. Kuigi rahastusmudeli muudatus toob esmatasandile lisaraha, ei kata see tervisekeskustele viimastel aastatel lisandunud kohustusi ega hinnatõusu.