Perearstid: kõnekeskus parandab töövoogu

Madis Filippov
madis@celsius.ee
Mullu hakkas Tervisekassa rahastama kõnekeskuse teenust, et aidata perearstikeskustel paindlikumalt oma töökoormust hallata ja tagada, et patsient saab oma perearstiga kindlasti ühendust võtta. Uurisime perearstikeskustelt, kuidas on teenus vastu võetud ja milline on senine kasutuskogemus.

Patsientidel on nüüd võimalik Viljandi haiglat teavitada ka ohutusjuhtumitest
Uudised Sel nädalal, 10.-16. märtsil tähistatakse rahvusvaheliselt patsiendiohutuse teadlikkustamise nädalat, mille raames on Viljandi haigla laiendanud võimalusi haiglale tagasiside andmiseks. Kui seni on patsiendid ja nende lähedased saanud oma kogemusi jagada tänusõnade, ettepanekute ja kaebuste näol ning rahuloluuuringutes, siis nüüd on võimalik anda eraldi teada ka patsiendiohutusjuhtumistest.