Registratuur on klienditeeninduse eesliin: näeme patsienti enne kui arst

Aive Mõttus
press@med24.ee
Head teenindust ei tohi segi ajada pelga viisakusega. Hea teenindus on midagi enamat kui „tere“ või kerge naeratus. See on oskus säilitada
rahu, kui teised kaotavad pea, ja teha alati natuke rohkem, kui sinult oodatakse.

Tuleviku tervisetehnoloogiad ja eurooplaste valmisolek
Uudised 23.–24. septembril toimus Vilniuses, Leedu suurimas teadusasutuses FTMC (Füüsikateaduste ja Tehnoloogia Keskus), EARTO töögrupi Emerging Technologies for Healthcare rahvusvaheline kohtumine. Eestit esindas kohtumisel AS Metrosert terviseandmete valdkonna juhtivteadur Anders Eriksson, arutledes tervisetehnoloogiate tulevikuvõimaluste üle koos tippekspertidega Soomest, Austriast, Saksamaalt, Prantsusmaalt, Iirimaalt, Portugalist ja Leedust.