Problemaatiline klient apteegis – kuidas käituda?
Med24 toimetaja
med24@med24.eeApteeker on oma tööülesandeid täites kahes erinevas rollis. Ta on üheaegselt nii oma eriala spetsialist kui ka klienditeenindaja. Ilmselt ei ole kellelegi uudiseks, et klienditeenindussfääris töötavatel inimestel esineb stressi ja läbipõlemist palju sagedamini kui teiste elukutsete esindajatel. Pirita Psühhiaatriakeskuse psühholoog Maris Kolk jagab probleemsed kliendid nelja erinevasse rühma.
Geeniuuring otsib lahendust noorte meeste südameinfarktide ennetamiseks
Uudised Tartu Ülikoolis algas tänavu mastaapne terviseuuring, mille eesmärk on leida vastus elutähtsale küsimusele: kas suure geneetilise riskifooniga inimesi saab kaitsta infarkti eest? Viis aastat kestvasse uuringusse on kaasatud 2700 suure infarktiriskiga geenidoonorit. Kui teadlaste hüpotees peab paika, võivad uuringu tulemused muuta südame-veresoonkonna haiguste ennetamist kogu Euroopas.