Problemaatiline klient apteegis – kuidas käituda?

Med24 toimetaja
med24@med24.eeApteeker on oma tööülesandeid täites kahes erinevas rollis. Ta on üheaegselt nii oma eriala spetsialist kui ka klienditeenindaja. Ilmselt ei ole kellelegi uudiseks, et klienditeenindussfääris töötavatel inimestel esineb stressi ja läbipõlemist palju sagedamini kui teiste elukutsete esindajatel. Pirita Psühhiaatriakeskuse psühholoog Maris Kolk jagab probleemsed kliendid nelja erinevasse rühma.

Õdede liit: eriõe staatus põhineb magistriharidusel, mitte täiendõppel
Uudised Eesti Õdede Liit ei pea õigeks Eesti Perearstide Seltsi ettepanekut anda täiendõppe läbinud pereõdedele eriõe staatus. Liidu hinnangul ei saa ükski täiendõpe, sh vaimse tervise või kliinilise farmakoloogia kursus, asendada eriõenduse magistritasemel haridust ega anda õigust eriõe nimetusele.
Tervise Arengu Instituudi teadur Karin Streimann valiti Euroopa Ennetusuuringute Ühingu juhiks
Uudised Tervise Arengu Instituudi ennetuse valdkonna juht Karin Streimann valiti Euroopa Ennetusuuringute Ühingu (EUSPR - European Society for Prevention Research) presidendiks. Hetkel asus ta asepresidendi rolli, ühingu presidendi ameti võtab üle 2028. aastal.