Perearstid: kõnekeskus parandab töövoogu
Madis Filippov
madis@celsius.ee
Mullu hakkas Tervisekassa rahastama kõnekeskuse teenust, et aidata perearstikeskustel paindlikumalt oma töökoormust hallata ja tagada, et patsient saab oma perearstiga kindlasti ühendust võtta. Uurisime perearstikeskustelt, kuidas on teenus vastu võetud ja milline on senine kasutuskogemus.
Karl Oliver Tomson: järjekindlus, kannatlikkus ja samm-sammult edasi liikumine viivad sind lõpuks sinna, kuhu tahad jõuda
Uudised Iga otsus, iga patsient ja iga hetk intensiivraviosakonnas on võimalus õppida midagi uut. Äsja iseseisvat tööelu alustanud anestesioloog ja intensiivraviarst Karl Oliver Tomson räägib noore arsti esimestest sammudest, mis on täis vastutust ja pühendumust ning on kujundanud temas sügava austuse elu, teadmiste ja kolleegide vastu.